Zákaznická podpora:info@tesashop.cz

Vše o nákupu

Jak objednám zboží?
Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku. V nákupu můžete pokračovat nebo dokončit objednávku otevřením nákupního košíku, kdy se vám zobrazí seznam nakupovaného zboží včetně jeho ceny a dostupnosti. Zde si můžete také upravit počet objednávaných kusů. Po dokončení objednávky budete e-mailem informováni, že jsme Vaši objednávku přijali.

Jak mohu za zboží zaplatit?
Vaši objednávku můžete uhradit platební online bránou Gopay, dobírkou nebo převodem na účet. Při platbě na dobírku zaplatíte za zboží až při jeho doručení. Pokud upřednostňujete bezhotovostní platbu, v potvrzení objednávky Vám přijdou všechny potřebné platební údaje, na základě kterých můžete Vaši objednávku uhradit převodem na náš účet. Jako VS použijete číslo objednávky. Objednávka při platbě převodem má funkci zálohové faktury. Při osobním odběru zboží na naší prodejně v Žilině můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.

Jak a kdy mi bude objednávka doručena?
Objednávka Vám bude doručena společností, kterou si vyberete, máte dvě možnosti. Kurýrem GLS Vám bude objednávka doručena na Vámi zvolenou adresu následující pracovní den od odeslání. Packetou (Zásilkovna) Vám objednávku doručí na Vámi zvolené výdejny místo následující pracovní den od odeslání. Českou poštou Vám bude zboží doručeno do dvou pracovních dnů od odeslání na poštu podle adresy doručení, kde bude připraveno pro vyzvednutí během následujících 14 dnů. Také si můžete Vaši objednávku vyzvednout osobně na prodejně do 5 pracovních dnů od obdržení informace o připravené objednávce.

Je možné zvolit si čas doručení objednávky?
Čas, kdy Vám bude objednávka doručena, bohužel nedokážeme ovlivnit. Záleží jen na kurýrovi, jak si naplánuje rozvoz.

Jak mohu objednávku zrušit?
Pokud jste si objednávku rozmysleli a chtěli byste ji zrušit, můžete tak učinit na telefonním čísle +421 903 553 805 nebo prostřednictvím e-mailu na adresu info@tesashop.cz. Storno objednávky Vás prosíme provést do 12:00 hod. v den, kdy jste objednávku vytvořili.

Mohu zboží zakoupené u vás vrátit nebo vyměnit?
Při nákupu v internetovém obchodě můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho obdržení. V případě, že jste objednali nesprávný model a chtěli byste jej vyměnit, stačí nás kontaktovat buď telefonicky na čísle +421 903 553 805 nebo e-mailem na adresu info@tesashop.cz. Zboží musí být zasláno na adresu obchodu TESA Shop, Pivovarská 6, 01001 Žilina, Slovensko. Spolu se vraceným zbožím zašlete i vyplněné Odstoupení od kupní smlouvy, které bylo součástí e-mailu s potvrzením Vaší objednávky.